Beoordelingen van New Century Eindhoven

Recente recensies

5.0
José
gisteren

Heerlijk gegeten

Yvonne van den Heuvel
14 augustus 2022

Alles was prima, maar jullie moeten op jullie site even aanpassen voor salmon cheese maki dat het er 2 zijn en geen 3.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verspaget
14 augustus 2022

Ik heb wel eens lekkerder gegeten. De kou lao yuk was nogal taai en dat zijn we niet van jullie gewend.

Harm van Leeuwen
14 augustus 2022

Zoals altijd fantastisch eten. De Chinese nasi is echt een aanrader !

Joop
14 augustus 2022

De loempia's worden smaller en platter

Claudia
13 augustus 2022

Het eten was weer zoals altijd perfect !! 👍 voor ons de beste in Eindhoven !

van der Velden
9 augustus 2022

Ik had tempura garnalen besteld, maar inktvisringen gekregen, jammer.

Martien
6 augustus 2022

Lekker en helemaal tevreden

Nancy
5 augustus 2022
Danuta
4 augustus 2022

Alles is daar super lekker en vers!

Rianne
1 augustus 2022
Verspaget
30 juli 2022

Goed, zoals altijd.

Riny Kok
24 juli 2022

Verrassend goed. En keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
22 juli 2022

Zo als altijd heerlijk gegeten

Nancy
22 juli 2022

Heerlijk eten, goed warm en snel bezorgd

Danuta
22 juli 2022

Alles super vers en lekker! Poke bowl zijn waanzinnig!

Wim de Waal
21 juli 2022

Meer dan prima zowel de kwaliteit als de hoeveelheid.

Edwin Wolters
20 juli 2022

Zoals we gewend zijn van New Century was het eten weer helemaal prima! En mooi binnen geplande tijd bezorgd.

Jojo
17 juli 2022

Japanse rijst gelijk aan chinese Nasi met ketjab lauw en flauw

Simone Simons
16 juli 2022

Snelle levering, eten hartstikke lekker!

Jan
10 juli 2022

goed eten en volgens schema gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia Hermans
9 juli 2022

Duurde 1,5 uur voor ik mijn bestelling had! Geen compensatie of niets! Het was koud toen het aankwam.

Han Rietberg
4 juli 2022

Deel bestelling pas na 45 min geleverd omdat bestelling niet compleet was! Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rens
29 juni 2022

Lekker eten en wederom meer dan genoeg! Snelle bezorging dus geen klachten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Zoetmulder
25 juni 2022

Incomplete bestelling, kwamen ze wel na brengen.

D
25 juni 2022
Gerda Raben
20 juni 2022
Rijntjrs
20 juni 2022

Prima, zoals altijd bij New Century.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jojo
20 juni 2022

Sang Kwak 3 tongfiletrolletjes met Surumi en 5 Garnalen in heel veel rode saus, smaak wat zompig maar goed te eten, de mihoen was veel te veel 1melige bak met wat stuk paprika en de rest meel. Het viel tegen en bezorging was ook nog 1,5uur te laat, had men wel extra kroepoek mogen geven. Geen feest deze keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Van de Pas
19 juni 2022

Eten kwam pas na 1 1/2 uur en was niet echt warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IreneR
9 juni 2022

Altijd weer heerlijk eten en een goede levering

Nancy
9 juni 2022
Herbert
7 juni 2022

Family box sushi besteld. Heerlijk van gegeten, alleen als verbeterpunt: jammer dat er maar twee sets stokjes en weinig wasabi en ketjap zat.

Jop
5 juni 2022

Goed warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy
4 juni 2022

Vriendelijke snelle bezorging en heerlijk eten!

Rob
3 juni 2022

Snel via de app bestelling gedaan en binnen een half uur bezorgd en het was zo als altijd heerlijk

Monique Schepers
30 mei 2022

Nog nooit zo'n lekkere Poke Bowl gehad. Ben bang dat ik er elke week een ga halen.

Joop
28 mei 2022

Nasi mag pittiger nu beetje laffe smaak en erg droog.

Harro de Cocq
27 mei 2022

De bezorging was wat laat, maar de sushi was weer perfect.

Joop
22 mei 2022

Snelle bezorging, maar lauw beetje jammer want goed warm smaakt beter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
21 mei 2022
Nancy
12 mei 2022
Mike
12 mei 2022
Jan
11 mei 2022
Bianca van Grootel
6 mei 2022

Kwaliteit is erg goed. Persoonlijk zou ik graag nog wat extra saus zien in de bak babi bangang. Vind het nu wat weinig saus ten opzichte van de hoeveelheid vlees. Maar het is erg lekker 😋

John Oosterman
3 mei 2022

We hebben weer genoten, het eten was heerlijk, zoals altijd.

JR
3 mei 2022

Bestelling niet op grond zetten, maar overhandigen mag weer

Martin van de Goor
2 mei 2022

Nadat onze vorige bestelling na twee uur nog niet was bezorgd hebben we die geannuleerd. Na twee dagen kregen we wel ons geld terug. Deze keer werd ons eten ruim voor de aangegeven tijd netjes afgeleverd door een hele vriendelijke bezorger. We gaan er daarom van uit dat onze negatieve ervaring een incident is geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ad Verspaget
1 mei 2022

Attent om te bellen omdat ik 2 keer besteld had ! Heerlijk gegeten ! Jammer dat bij de betaling extra kosten in rekening worden gebracht ?!

Nancy
28 april 2022
Joepke
27 april 2022

Alles na wens

Hans van Brussel
25 april 2022
Boudewijn Steerneman
24 april 2022
Ramaker
24 april 2022

New Century is voor mij HET restaurant om heerlijk Aziatisch te eten. Of dit nu thuis of in het restaurant is. Het wordt snel thuis bezorgd en is dan ook goed warm.

Marieke van Huijgevoort-Sauvé
23 april 2022
Nancy
20 april 2022

Zeer goed

Jan
18 april 2022

kwaliteit zeer goed en snel gebracht

Ilse
17 april 2022

Normaal gesproken erg tevreden maar dit keer zat er zoveel saus in de maguro pokebol dat het te overheersend was en daarom niet lekker..

Renske Elissen
17 april 2022

Ik vond het heel lekker eten maar ik had beef poke bowl maar het was pittig daar hou ik niet heel erg van maar verder was het heerlijk

Han Rietberg
16 april 2022
Nancy
13 april 2022

Het eten was heerlijk!

Marlies van Happen
11 april 2022

Het eten was weer lekker, maar weer kwam de bestelling veel vroeger dan de tijd die ik had aangegeven en ontbrak de gember die ik wel betaald en besteld had , heel jammer weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maas
10 april 2022

Prima optijd klaar en lekker

Tessa
10 april 2022

Ondanks dat we onze bestelling te laat kwamen halen (door file), was er geen probleem en stond onze sushi gekoeld te wachten.

Sandra
10 april 2022

Altijd lekker vers gemaakte Sushi

Sharda sewnandan
7 april 2022

Ik bestel vaak de Tjon Tjoy speciaal want daar zijn we gek op. Helaas viel het dit keer erg tegen , de groenten waren niet knapperig maar veel te gaar. Ook was de rijst erg papperig.

Blixembosch
7 april 2022

Food was good quality, and delivery also good; but although we ordered 3 main meals and even though the chilli (sambal) was requested - we got nothing. For us that is disappointing.

Dora van Kessel
5 april 2022

Het was weer prima; alleen rijkelijk veel.

Marco
5 april 2022

Niet warm genoeg en miehoen ipv Chinese bami

Wim Bens
3 april 2022

Het is ronduit belachelijk dat de bestelling al ruim voor 17.00 wordt geleverd terwijl 17.30 is opgegeven. Een deel van het gezelschap was toen nog niet thuis en heeft dus koud moeten eten. Een compensatie is meer dan op zijn plaats.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fien
2 april 2022

De sushi is hier zó lekker. Echt top!

Nancy
1 april 2022

Lekker en vers, snel bezorgd

Gea Van Rijsbergen
28 maart 2022

Altijd lekker eten en op tijd bezorgd.

Han Rietberg
28 maart 2022

Helaas maar 1 pakketje kroepoek ipv 2 ( wel betaald ) voor der rest wederom Top geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Top
28 maart 2022
Marlies van Happen
27 maart 2022

Alles was weer heerlijk en precies op tijd, maar ik had gebeld voor gember en extra soja saus en dat zat er helaas niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
22 maart 2022
Anita
18 maart 2022

het was weer geweldig

Nicole Sinke
15 maart 2022

Fijn op tijd klaar en zoals altijd heerlijke mihoen! Heerlijk een goed restaurant vlakbij huis!

Ad Verspaget
14 maart 2022

Snel en goed verwerkt ; vreemd dat je bij betaling via de website € 0,25 transactiekosten moet betalen !!

Bogers
14 maart 2022

Bezorging was keurig op tijd en eten warm. De maiskipfilet was echter niet te eten. Het was niet zoals deze normaal is bij jullie en wat we gewend zijn van jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma
13 maart 2022

Chinees en shusi besteld , sushi was smaakloos ,eerste keer en niet meer Chinees was zoals altijd erg lekker Bezorging :duurde een uur en 15 min , veel te lang , duurt t langer dan afgesproken is t netjes om dat even te melden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop
13 maart 2022

Top

Henk Sanders
7 maart 2022

Er zaten toch champignons in!!! Terwijl we er duidelijk bij gezet hadden zonder champignons.

Laura
6 maart 2022

Heel goed, vers eten! En precies op de gevraagde tijd! Wij gaan vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
6 maart 2022

Top geregeld alles vlgs afspraak!

Bannenberg marianne
1 maart 2022
Nancy
1 maart 2022
Marjan
28 februari 2022

Helaas deze keer was de sushi koud, de babi goreng lauw en de loempia’s ongevallen waardoor de saus in de zal zat… andere keren meer tevreden :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
27 februari 2022
John
27 februari 2022

Tot twee maal toe (twee bestellingen) was de bestelling niet compleet. Moest steeds weer bellen en wachten op de nalevering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
27 februari 2022

Het eten was erg lekker maar te koud.

Marlies van Happen
27 februari 2022

Ik had om 17.45 besteld, maar het kwam al weer om 17.30 en dit is niet de eerste keer, graag volgende keer op de tijd bezorgen die ik aangeef

Martijn
26 februari 2022
Antoinette
26 februari 2022

Lekker, wel kleine sushi, best duur

Nancy
23 februari 2022

Zeer goede kwaliteit

Chavelly Berger
19 februari 2022
Harro de Cocq
19 februari 2022

Helemaal top!

RBO
14 februari 2022

Was weer top!

Rob
7 februari 2022

Altijd heerlijk

Ramaker
7 februari 2022
B
6 februari 2022
Marjan
5 februari 2022

Helaas 1.5 uur wachten op bezorging na bestelling … wél volgens genoemde tijd op de mail maar als ik dit eerder had geweten… had ik het niet gedaan deze avond met vrienden die om 18.30 al omvielen van de honger

Munster
5 februari 2022
Han
31 januari 2022

Top geregeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hetty Van der Vliet
30 januari 2022
Kyara
29 januari 2022

Goede kwaliteit sushi en erg lekker!

Desi
27 januari 2022

Lekker!

Jr
25 januari 2022
Lynne
23 januari 2022

On time, tasty food,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric
23 januari 2022
Marianne van de Moosdijk
23 januari 2022

Het was erg lekker, maar de bestelde kroepoek ontbrak

Annemarie
17 januari 2022

Erg lekkere poke bowl. We hadden 1 tonijn en 1 zalm. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ikke
16 januari 2022
Marjan de Koning
16 januari 2022

Verbeterpunt; is het mogelijk om bij de bestelling al de verwachte bezorgtijd te horen? Was de eerste keer: heeeeerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

willem van de werken
15 januari 2022

het zou wat warmer mogen zijn

Ramon
10 januari 2022

Snel bezorgd door een vriendelijke bezorgster. Heerlijk vers eten

Ivonne Hermens
10 januari 2022
Melanie Steinfort
9 januari 2022

Heel slecht helaas. Pangsit was heel slecht en Babi Pangang erg droog. Was enorm teleurgesteld want ben daar vaak geweest en was altijd top. Echt heel teleurgesteld😔

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jozef
8 januari 2022
Frits Dirckx
3 januari 2022

Prima verzorgd, lekker en precies volgens afspraak

RBO
3 januari 2022

Was weer prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Wullems
2 januari 2021

Snel geleverd en kwaliteit is 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
1 januari 2021
Deborah
1 januari 2021

Eten was lekker en goed. Ik miste alleen de kroepoek

Marieke
31 december 2021
rob
28 december 2021

Eten was zeer goed en bezorging mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ellen van der weijden
26 december 2021

Snelle levering en heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aerts
26 december 2021

Zoals altijd weer alles netjes afgeleverd ! En smaakte ook prima !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
26 december 2021

Sushi was heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.

Eveline
23 december 2021

Ik was niet tevreden over de tomatensoep, veel te dik, leek eerder saus….

Zijlstra
21 december 2021

Super snelle service. Netjes vervangend product ipv tjaptjoy. Lekker gegeten. Een echte aanrader.

John
20 december 2021

De bezorging was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Het eten was echter erg koud. Daarnaast was er een bak witte rijst vergeten, die wel besteld was. Dus deze keer hadden we een iets mindere ervaring dan normaliter helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steven
19 december 2021

Fantastische rijsttafel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy
17 december 2021

Heerlijk gegeten, gerechten van zeer goede kwaliteit.

Jan
16 december 2021

gewoon goed

Ta
16 december 2021
Jozef
12 december 2021

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid de Bitter
10 december 2021

Eten was erg lekker, alleen is men vergeten het kroepoek bij te leveren wel betaald maar wordt nog opgelost.

Freek
9 december 2021

Altijd lekker en op tijd bezorgd

Henk Wullems
8 december 2021

Eten lekker, bezorging TOP na een dag werken thuis komen bestellen meestal binnen 10minuten geleverd.

Marlies van Happen
5 december 2021

Jullie waren 20 minuten te vroeg!! Dus we hadden koude giozas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freek
30 november 2021
Leo Simons
29 november 2021

Prima verzorgd, lekker en snel klaar. Jammer deze keer niet gezellig daar maar dit is een prima alternatief.

Doens
29 november 2021

Het was de eerste keer dat we bij u sushi besteld hebben. Helaas hadden we qua beleving onze twijfels m.b.t. de versheid van de sushi wat voor ons reden is het bij deze ene keer te houden. Houdt niet in dat we uw restaurant niet meer zullen bezoeken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Davjd
28 november 2021

Het eten is werkelijk fantastisch!

T. Blankers
27 november 2021

De sushi en mihoen was lekker...👍

Zijlstra
27 november 2021

Lekker gegeten en prima op tijd bezorgd.

Kim
21 november 2021

Vlees was mals en erg smaakvol De bami was koud, de loempia slap en de groente was beide. Sambalboontjes waarvan de bonen uit een pot komen en de saus er op het laatste moment overheen komt, is geen kwaliteit. Volgende keer als ik bestel, vraag ik naar versheid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea Van Rijsbergen
21 november 2021

Altijd goede service en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke vd Wiel
21 november 2021

Ik vond de loempia’s er niet smakelijk uit zien. Ze zagen er heel slap uit en waren ook heel slap. Waren qua kleur ook heel donker. Niet uitnodigend om te gaan beginnen. Ze waren erg vet. Ik zou niemand aanraden om deze loempia’s te kopen. De soepen en saté saus waren wel oké. Wij hebben al vaker bij jullie loempia’s gehaald. Die waren gewoon heerlijk. Hopelijk zijn ze de volgende keer beter, als we nogmaals besluiten om het nog te proberen.

Hetty
20 november 2021

Goede kwaliteit en goede smaak

Kim
18 november 2021
Anita
13 november 2021

het eten was weer super lekker, en zeker op tijd bezorgd. tot de volgende keer.

Linda
8 november 2021
Myrthe
7 november 2021

Heerlijk eten, precies op tijd bezorgd zoals beloofd! De pangsit was niet wat we verwacht hadden, soort kroepoek en een soep, of we hadden iets besteld wat niet was wat we dachten te krijgen.. voor de rest heerlijk en goed op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska schreur
6 november 2021

Snelle service.altijd dik tevreden

François van de Velde
6 november 2021

Eten was weer lekker en goed warm gehouden. Bezorging was snel en zeer vriendelijk.

Nicole
5 november 2021

Tasty food and big portions!

Priscilla
4 november 2021

Precies op tijd.. heerlijk .. goed warm sommige zelfs heet.. was weer heerlijk voor herhaling vatbaar

Jo
30 oktober 2021

Babi pangangvlees was erg taai en de rest van de rijsttafel was ook matig. Laatste keer dat we bij jullie bestellen. Al eens eerder meegemaakt taai vlees. Helaas, we waren allang klant.

Sh
29 oktober 2021
Han
29 oktober 2021

Geweldige services !

Ingrid
29 oktober 2021

Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Anita Dielemans
29 oktober 2021

heerlijk eten en een perfecte bezorging.

Zijlstra
26 oktober 2021

Snel besteld en alles stond op het juiste moment klaar. Super fijn. En het eten was super lekker.

M
26 oktober 2021

Heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
22 oktober 2021

De kwaliteit was voortreffelijk, en werd optijd bezorgd.

Priscilla
22 oktober 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker sushi! Carpaccio rol had ik zelf wat meer carpaccio verwacht en rucola. Wel lekker! Jammer dat ze niet in Meerhoven bezorgen. Anders zou ik hier zeker vaker bestellen. (5658)

Steven
18 oktober 2021

Super lekker! En snelle bezorging!

Krekelberg
17 oktober 2021

We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ramaker
16 oktober 2021

Heerlijke gerechten. Mijn favoriete restaurant voor Aziatisch eten

M. van de Goor
10 oktober 2021
Marco
8 oktober 2021

Was super. Eerste keer bezorgen gekozen terwijl we normaal afhalen. Perfect geregeld.

HenkWullems
7 oktober 2021

Snel geleverd en lekker 😋

peters
6 oktober 2021

Was heerlijk, echt hoge kwaliteit en een flink portie.

Rob
4 oktober 2021

Heerlijk

Djimmy Kleef
4 oktober 2021

Heel goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ine
1 oktober 2021
M. van de Goor
27 september 2021

Heerlijk eten, netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd. Klasse!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart Rijvers
26 september 2021

Goede service, op tijd bezorgd. Een kleine verbetering kan zijn: Van sommige gerechten mag op de website best een foto of indicatie van de hoeveelheid vermeld worden

Munster
19 september 2021

Zoals altijd op tijd, warm en erg lekker

van Kessel
11 september 2021

Er zou bezorgd worden om 16.30 (bevestigd) daarna melding dat het 16.45 werd en uiteindelijk is het bezorgd om 17.00 uur!!!!

Mari-Jette
10 september 2021

Erg lekker en snel, alleen de prijs en hoeveelheid vond ik niet in verhouding

Jan
10 september 2021
Jelle
8 september 2021
Rob uit Son
8 september 2021

Wederom heerlijk gegeten

Beekmans
8 september 2021

Eten is altijd goed, alleen waren ze dit keer de kroepoek vergeten erbij te doen.

sjoerd Dijk
7 september 2021

wij hebben afgehaald, het was zeer goed verzorgd, en heerlijk gegeten ruim voldoende ,wat ons betreft meer dan 5 sterren waard

Bettonvil , Richard
6 september 2021

Heerlijk gegeten! Top bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
30 augustus 2021

Alles vlgs afspraak keurig en snel geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nettie van de Laar
29 augustus 2021

De bezorging was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Le Blanc
29 augustus 2021

Werd op verkeerde adres bezorgd, nl op nr 13 Gelukkig was deze buurvrouw zo vriendelijk om t eten nog snel bij mij af te geven. Verder als vanouds heel smakelijk

Anoniem
26 augustus 2021
Silvia
22 augustus 2021

Een lekkere loempia en sushi gegeten. Snel online besteld en opgehaald. Snelle service. Super!

Rob
15 augustus 2021

Mooi systeem om te bestellen en te betalen. Uitstekende service en heerlijk gemaakt.

Jan
13 augustus 2021

Het menu van de maand augustus was verrukkelijk! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Els van Daal
12 augustus 2021

Alles was prima geregeld en van kwaliteit de de bezorging was keurig op tijd

MCB
12 augustus 2021
Manon Wijnen
11 augustus 2021

Weer heerlijk gegeten. Snelle bezorging en alles goed warm. Natuurlijk veel te veel voor 2 personen (hadden een rijsttafel voor 2 personen), maar dat vinden we niet erg. We gaan zeker nog eens bestellen.

Ro
3 augustus 2021

Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel

Rob
1 augustus 2021

Wederom heerlijk gegeten. Wij rijden 3 Chinees / Indonesische restaurants voorbij om hier de heerlijkste gerechten te halen

Ine
1 augustus 2021

Was erg lekker en goed op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanne le Blanc
31 juli 2021
Armand
28 juli 2021

Kwaliteit zoals altijd top. Bezorging netjes gecommuniceerd, op tijd en vriendelijk. Kijk al uit naar de volgende bestelling👍

Monique
27 juli 2021
Willem
23 juli 2021

Heerlijk gegeten!

Simone
19 juli 2021

Zoals altijd goed en lekker

Gerald
18 juli 2021

Mooi op tijd, alles lekker en een aardigheidje vanwege een feestdag voor m’n ouders👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fleur
15 juli 2021

Erg lekker gegeten!

Anouk
15 juli 2021

Super snelle service en echt mega lekker, we gaan zeker vaker bestellen!

Jongenotter
15 juli 2021

Het was héérlijk allemaal!

Evert
12 juli 2021

Zoals altijd goed verzorgd,. Goed bezig 🙏🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meijer
5 juli 2021

Het eten was heel lekker, op tijd bezorgd en de bezorgster was super vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
3 juli 2021
Verbeek
1 juli 2021
Verspaget
28 juni 2021
Martien
28 juni 2021

Lekker gegeten en perfect op tijd

Anja
26 juni 2021

Goede hoeveelheid en geweldig lekker. Bestellen voortaan hier!

Don
25 juni 2021

Wauw. Super goed! Lekker van smaak, hoeveelheid was ook goed. Vriendelijke ontvangst bij het afhalen. Helemaal top!

hans vrielink
25 juni 2021

heel goed

Kim
23 juni 2021

Was zoals altijd weer heerlijk en lekker warm

Rosita
22 juni 2021
Smulders
21 juni 2021

Bestselling was goed . Maaltijd was uit stele day verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JS
21 juni 2021

Het was weer geweldig lekker en zoals afgesproken een 10

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
21 juni 2021

Niet alles wat besteld was, is geleverd ! Slecht dus. Verder geen sambal bij de bestelling (wat je wel verwacht bij €106 )

Lieke
19 juni 2021

Lekkere sushi Goede bezorging

Robert
17 juni 2021

Het eten was zoals gewoonlijk zeer goed. Helaas ontbrak de witte rijst.

Henri
10 juni 2021

Super lekker sushi en loempia gegeten en bezorging precies op tijd. Kortom: volgende keer weer!

Rob
9 juni 2021

Sinds een aantal weken ontdekt maar sindsdien bestel ik alleen nog op deze wijze. Kwaliteit van het eten is altijd top

Jan
8 juni 2021

Prima sushi en mooi op tijd bezorgd

Gea
6 juni 2021

Lekker eten en prima service.

Dirk
2 juni 2021

Je proeft dat t vers is. Geen uitgedroogd vlees. Heerlijk!!

mevr. slomp
28 mei 2021

prima in orde bezorging:vriendelijk meisje

Rob
25 mei 2021

Lekker gegeten en supper simpel om te bestellen

Koen
25 mei 2021
Rob
24 mei 2021

Voor de 1e keer online besteld. Gemakkelijk bestelproces. Zoals altijd heerlijk gegeten.

Gerrit
23 mei 2021

Erg lekkere Sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
22 mei 2021

Wij vonden er kraak noch smaak aan zitten. Geen zout over de sojabonen bv, veel te veel roomkaas achtig iets in de paling sushi, de kaassushi heeft mijn vriend niet eens geprobeerd nadat ik het had geproefd. Het zullen vast hele aardige hardwerkende mensen zijn (vandaar de ene ster) maar wij bestellen er niet meer Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Medina
21 mei 2021

Het was mooi op tijd.. en het was weer heerlijk..kijken alweer uit naar de volgende keer..

Lekkerbekkie
20 mei 2021

Super lekkere sushi met heerlijke warme gerechten. Kwaliteit zoals ik gewend ben van New Century.

Joyce
20 mei 2021

De bami was niet helemaal goed warm maar verder was het echt heerlijk! Ruime porties en hele goede kwaliteit!

Kim
19 mei 2021

Weer heerlijk, goed warm eten. Ondanks de stromende regen toch op tijd op de fiets bezorgd. Petje af! Volgende keer gaan we de sushi proberen. Nu al zin in :-)

Sandra
17 mei 2021

Heerlijke verse Sushi's AANRADER!!!

Anita
17 mei 2021

heerlijk eten, en prima op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Staps
16 mei 2021

Alles was op tijd klaar om op te halen.

Munster
14 mei 2021
Bettie
14 mei 2021

Het was weer heerlijk!

Jelle
11 mei 2021

Lekker eten en vriendelijke bediening.

Frits Dirckx
10 mei 2021
Cisca Megens-Fridael
9 mei 2021

Héél erg leuk ook het kadootje erbij voor moederdag!!. Voor iedere beoordeling, 5 sterren!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
9 mei 2021

Heerlijk eten, perfecte service. Zelfs een moederdag cadeau. Hartelijk dank!

RwR
2 mei 2021

Samen met kleinkinderen van een heerlijke maaltijd genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HAB
29 april 2021

Heerlijk eten en super bezorging. Was (mijn schuld) iets misgegaan met de bestelling, binnen een kwartier kwamen ze de nabestelling bezorgen.

Daniëlle
29 april 2021

Hele lekkere sushi

Dekkers
27 april 2021

Goed en lekker. Snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
26 april 2021

Heerlijk en goed warm.

Teuwens
18 april 2021

Was heerlijk

Marcel
18 april 2021

Ik had besteld om te bezorgen om 18:45 uur. Bezorger stond al om 18:00 uur aan de deur. Hij kan er niets aan doen, wist zich ook geen raad dus geef hem de fooi maar die ik heb toegekend. Onze gasten waren er om de afgesproken tijd van 18:45 uur. Eten was koud, heb maar 1 magnetron dus eigenlijk heel erg jammer wat een gezellig etentje moet zijn! Wellicht de volgende keer even afstemmen of het gelegen komt om eerder te bezorgen, kleine moeite toch?

Lies van der steen
17 april 2021

Het was heerlijk!!

Rheny
16 april 2021

Kwartier te vroeg

Mariette
13 april 2021

Het was heel erg lekker. Ze waren de kroepoek vergeten bij de bestelling te doen maar die kwamen ze nabezorgen. Wij bestellen de volgende keer weer bij jullie. Bedankt voor het lekkere eten.

Tiny Gruyters
11 april 2021

Bestelling online geplaatst, zeer eenvoudig en helder. Aflevering bestelling keurig op tijd en kwaliteit van het bestelde was prima.

Jan
11 april 2021

Lekker combi gerecht deze keer

Valk
10 april 2021

Was helemaal top. Super vers en erg lekker

Anoniem
10 april 2021
Femke
7 april 2021

Altijd lekkerrrr

Loes
7 april 2021

heerlijk en mooi op tijd

Steven
5 april 2021
Michiels
3 april 2021
Bjorn van den Akker
3 april 2021

Het was lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hans
3 april 2021

Lekker gegeten

Mario
31 maart 2021

Zoals altijd, lekker eten en op tijd klaar