Bewertungen von New Century Eindhoven

Neue Beurteilungen

5.0
Max Chang
22 Juni 2026
Ariane Weemers
21 Juni 2026

Heerlijk zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anco
21 Juni 2026

Altijd weer supergoed en lekker. Vriendelijke bezorging op de gewenste tijd

Annelies
21 Juni 2026

De sushi was weer heerlijk zoals altijd, bedankt

Rianne ZUIJDERDUIN
19 Juni 2026

EEN LOEMPIA VOOR 7 EURO EN ALLEEN MAAR TAUGE EN N NIETGARE KORST SRY DE LAATSTE KEER RIANNE ZUIJDERDUIN

Eline Vos
17 Juni 2026

Het eten was erg lekker en het waren goede, grote porties. De bezorging was ook erg snel! We zouden zeker nog een keer bestellen :)

Walther
17 Juni 2026

nvt

Karin van der Weijden
14 Juni 2026

Verjaardagsdiner ruim op tijd bezorgd, gerechten heerlijk zoals we gewend zijn van New Century.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Stamps
14 Juni 2026
Vermeulen
13 Juni 2026

Slappe loempia’s,

Nancy
12 Juni 2026

Goede kwaliteit eten en top bezorging!

Tabita de Bruijn
8 Juni 2026

Even though the food is delicious, the order was not correct. I ordered 2 x surimi Maki and 1x cucumber Maki and I received 1 surimi and 2 cucumber. Is not the first time the orde is mixed up.

Valerie Mackenbach
4 Juni 2026

De Wan tan soep is slecht. Veel te waterig. Er drijven 4 wan tans in zonder smaak en een kluit ijsbergsla. 7,50 per soep het os nogal wat voor een kom slootwater.

Jose
1 Juni 2026

Zoals altijd was het weer erg lekker.

Willemsen
31 Mai 2026

Chinees Indische rijsttafel besteld. Exact op tijd bezorgd, heerlijk gegeten en ruim ruim voldoende.

Anco
27 Mai 2026
Wim van der Klugt
24 Mai 2026

Zoals altijd topkwaliteit en top bezorging !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nancy
19 Mai 2026
Irene
16 Mai 2026

Ontzettend lekker en snel klaar. Ben nog een keer terug gegaan voor nog wat meer zalige sushi!!

Jeroen Vooren
14 Mai 2026

De babi pang gang was waterig en flauw. Dit was anders dat ik gewend ben. Er mag meer pit in zitten. Ik heb het idee dat het recept is veranderd, maar dat kan aan mijn.liggrn. normaal is het bij jullie van betere kwaliteit.

Nancy
12 Mai 2026

Superlekker

Wilma Smits-Beckers
11 Mai 2026

Het was kei lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

ruth
11 Mai 2026

beste sushi ever

Rita den Ouden
10 Mai 2026

Het was lekker maar het was niet meer warm. Gelukkig heb ik een magnetron

M.Tournoy
5 Mai 2026

Was heerlijk,erg veel,kunnen er vandaag ook nog van eten.

Alex
4 Mai 2026

Kwaliteit is zoals verwacht goed En bezorging exact op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Patrick van Nes
27 April 2026

Bezorging was snel. Helaas was de adjar niet apart geleverd. Mijn vrouw is allergies hier voor. Dus kon erg weinig eten. Ik vind dit niet goed gekeken van het restaurant.

Ine
26 April 2026

Precies op tijd en heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Pieter de Boer
26 April 2026

Heerlijke gerechten ontvangen van New Century. Netjes bezorgd op opgegeven tijd. Kortom een aanrader om eens aparte en lekkere gerechten te proberen Wij hebben van deze gerechten heerlijk genoten!!

Nancy
25 April 2026

Zoals altijd heerlijk eten, op de gewenste tijd vriendelijk bezorgd ❤️

Jojo
22 April 2026

Lauw

Anco
22 April 2026
Jan
20 April 2026

weer voortreffelijk en optijd gebracht . TOP

Arna
20 April 2026

Maandmenu 2 couverts en 1 tsja sieuw + 3 rijst besteld en betaald. Bij thuiskomst was er teweinig rijst geleverd 2 bakken ipv 3 en de seizoensgroenten in knoflooksaus proefde je geen knoflook en de tsja sieuw weinig vlees en veel saus. Dag erop terug gegaan en de ontbrekende bak rijst meegekregen en een zakje krupuk.

Geel
17 April 2026

Heerlijk eten maandmenu en keurig op tijd geleverd. Top.

Bonewald
16 April 2026

Eindhoven

R. Hadders
16 April 2026

Altijd lekker warm en vers eten. Ik heb het laten bezorgen. Ik had een Indische rijsttafel voor 1 persoon. Wat ik mis betreft groenten is b.v. sperciebonen en dan op zijn Indisch. De overige gerechten naast de nasi die ik had gekozen waren zeer smaakvol.

Jose Van Den Elshout
15 April 2026

New Century is ons favoriete restaurant. We eten graag daar of halen er eten op. Meestal een sushibox en het maandmenu. Een aanrader.

Anco
12 April 2026
Anco
5 April 2026
Martin
3 April 2026

Voor de eerste keer minder tevreden. Bezorging veel later dan aangegeven en de bestelling klopte niet helemaal

Nancy
31 März 2026
Nancy
30 März 2026

Het was weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sjaak Mous
29 März 2026

Zoals altijd heerlijk, de gasten vonden het ook lekker en hebben genoten. De volgende keer weer.

Heijmans
27 März 2026

Het eten en bezorging was super goed Bij de bestelling nu voor de 2e keer de kroeppoek vergeten mee te leveren, jammer

Pat
22 März 2026
Kyara
20 März 2026

Heerlijk!

Nancy
20 März 2026
Anco
16 März 2026
Margaret
16 März 2026

Na eerdere positieve ervaringen was het deze keer ondermaats. Sushi door elkaar gehusseld en koude gerechten. Niet wat we gewend waren. Hoop dat het volgende keer weer goed is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gea
8 März 2026
DW
8 März 2026

Erg snel bezorgd, goed warm en vooral erg lekker

Sanders
7 März 2026

Al enige keren online besteld voor levering in Son & Breugel, prima op tijd, warm en lekker (zelfs nog wat voor de volgende dag;-)

Petra hendriks
5 März 2026
Anco
3 März 2026
Kim
1 März 2026
Verspaget
28 Februar 2026

Heerlijk, zoals altijd!

M
28 Februar 2026

Tonijn uit blik in de luxe rol? Heel jammer. En daarbij maar een klein zakje wasabi, weinig soja en een prima hoge prijs. We waren helaas niet onder de indruk. Sashimi was goed.

Nancy
26 Februar 2026

Gewoon weer geweldig, zowel het eten als de bezorging ❤️

Vreven
24 Februar 2026

Het eten was koud en sommige gerechten erg smakeloos.

Ariane Weemers
23 Februar 2026

Altijd lekkerrrrr

Anton
23 Februar 2026

Om 16.45 bestelling gedaan voor een bezorging van 18.00. Om 18.10 werd het bezorgd en helaas was het eten niet warm meer. Spijtig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sjaak Mous
20 Februar 2026

Zoals altijd ziet er goed uit en smaakt heerlijk.

Jo4jo
18 Februar 2026

Mag meer saus en kroepekje bij!!

Jan
18 Februar 2026
Karin
17 Februar 2026

Heerlijk gegeten, mooi op tijd bezorgd.

Anco
17 Februar 2026
Ellie Suurs vd Weijden
16 Februar 2026

Het was de eerste keer dat we bij jullie eten hebben besteld.Het was het maandmenu.We hadden voor twee personen maar hebben er met drie personen van gegeten en vandaag hadden mijn man en ik nog een heerlijk bordje.Het was heerlijk en goed .verzorgd.Tot den volgende keer,met lieve groet van ons 😊😊

Ramon
16 Februar 2026
Louis
16 Februar 2026

Geheel smaakte prima. Bestelling was netjes op tijd gereed.

Annagem
15 Februar 2026

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten! Zeer aantrekkelijk, vers en smakelijk. Altijd vriendelijke bezorging! Zeer tevreden klant

Nancy
12 Februar 2026
Jan
12 Februar 2026
Nancy
8 Februar 2026

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was ook weer keurig op tijd

Esmee
7 Februar 2026

Altijd ontzettend lieve mensen die het komen brengen! Ik vind dit de beste sushi die je in de buurt kan bestellen. We hebben namelijk al veel locaties geprobeerd. Goede kwaliteit en bij de crispy chicken roll wordt je goed verwend met veel stukjes kip bovenop! Wij bestellen nooit meer ergens anders want het zijn toppers! (:

Woensel Noord de Tempel
6 Februar 2026

Altijd goed!

Theo van Tuijl
6 Februar 2026

bezorging keurig op tijd zelfs iets te vroeg. zoals we gewend zijn was het eten erg lekker. hopen dat het zo blijft als er straks 3 nieuwe koks zijn aangenomen.

Wim
5 Februar 2026

zeer smakelijk van kwaliteit super snel en op tijd geleverd ben er blij mee dat U thuis bezorgd gelijke overeenkomsten met de vroegere Green House 👍

Wim van der Klugt
3 Februar 2026

Voor het eerst rechtstreeks op de Bestelsite van New Century een bestelling geplaatst, voorheen deden we dat met UberEats. De maaltijd werdt op tijd bezorgd en smaakte zoals altijd uitstekend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peggy Lie
3 Februar 2026

Sambal gevraagd niet meegegeven. De punten spaarkaart aangevraagd, staat op de site, niet meegegeven. De eend heb ik liever apart van de saus en groente dan blift het lekker droog en smaakvol. De fu young hai was aangebrand en sommige delen waren bitter, vieze aangebrande smaak. De loempia was lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anco
31 Januar 2026

Geweldig lekker en goede kwaliteit eten, top bezorging!

Kim
29 Januar 2026

Fantastisch! Online besteld Keurig op tijd Warm en lekker eten Top! Tot de volgende keer.

Sanders
26 Januar 2026

Gewoon lekker, dag erna ook nog van kunnen genieten ;-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wiljon
26 Januar 2026

Ik vond het minder dan anders Het was niet echt warm Heb best lang moeten wachten ondanks dat ik besteld had via de website Er zat ergens een aparte smaak aan een gerecht die wij niet thuis konden brengen. Jammer ik was beter gewend

Sanne
24 Januar 2026

Het eten was heerlijk! Goed verzorgd, en de bestelling was op tijd. Een aanrader!

Hilde
24 Januar 2026

Vaste klanten, zeer tevreden. Heerlijk gegeten wederom.

Peggy Lie
23 Januar 2026

Lekker eten en op tijd bezorgd. Sinds kort Klant geworden.

H. Kluitmans
21 Januar 2026

Ik kreeg slechts 2 mini loempia’s ipv 3, zoals bij bestelling staat vermeld.

de Groot
19 Januar 2026

Helaas was de bezorging 25 min te laat. En gezien de tijd was dat niet nodig geweest. Eten was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Vermeulen
19 Januar 2026

jammer dat de bami en nasi niet erg warm waren t.o.v het vlees.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jojo
15 Januar 2026

Was lekker echter rijst is slechte kwaliteit heel korte korrel en droog! HOOFDgerecht was prima

Nancy
13 Januar 2026

Heerlijk gegeten ❤️

Els Haan
12 Januar 2026

Had gevraagd om sambal erbij te leveren. Was niet bijgevoegd. Jammer!!

Frans van Asten
12 Januar 2026
Esmee
3 Januar 2026

Ik kwam hier als klein meisje altijd al omdat pap en mam hier altijd eten gingen halen. Ik kan dan ook oprecht geen betere vinden dan dit restaurant! En ik vind ook dat ze hier de beste pokébowl hebben. Heerlijk sausje en echt rijkelijk gevuld met vlees & vis toppings (en zo hoort het ook vind ik)!

Dorien Verhoeven
2 Januar 2026

Bestelling niet compleet. Al mail gestuurd maar nog geen reactie terug.

Sjaak Mous
2 Januar 2026

eten was lekker, alleen hadden we Chinese bami compleet besteld, maar wat voor bami door moest gaan was niet lekker. Volgende keer bami compleet bestellen.

Ramon
31 Dezember 2026
Rens
31 Dezember 2026

Snel bezorgd (binnen een kwartier) en goed op temperatuur.

Geen
27 Dezember 2025